Zaprogramowani na przyszłość w szkole podstawowej nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Lubsku

Podstawy programowania w języku Scratch

  • Programujemy robota – pszczółkę Bee-Bot.
  • Programowanie w terenie – kodowanie drogi grupy do celu; Kodowanie na podwórku- programowanie ruchu kolegów, koleżanek z klasy; Podwórkowe labirynty- kodowanie drogi misia i słonika.

Innowacje prowadzą:

  • Dorota Grzebyk – nauczyciel zajęć komputerowych
  • Urszula Szóstak – nauczyciel zajęć komputerowych
  • Małgorzata Rabenda – nauczyciel zajęć komputerowych
  • Małgorzata Stefanowicz – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
  • Ewa Jędryś – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
  • Merytorycznie nauczycielki wspomagają:
  • Małgorzata Rabenda – trener w programie Mistrzowie Kodowania i Cybernauci
  • Ewa Żemojtel-Soszka – trener w programie Mistrzowie Kodowania
Posted on