Materiały

Szkoła podstawowa

Klasa I-III

  1. Zadania Bóbr
  2. Grażyna Koba
  3. Mistrzowie Kodowania
  4. Godzina Kodowania
  5. Podręcznik z zakresu programowania w środowisku Baltie
  6. Scenariusze lekcji „ Najmłodsi programują!”

Klasa IV

  1. Wprowadzenie do środowiska Scratch
  2. Pierwszy projekt w środowisku Scratch
  3. Projekt: Spacer duszka nad jeziorem
  4. Projekt: Duszek przechodzi przez jezdnię
  5. Projekt: Mysz w labiryncie
  6. Podręcznik z zakresu programowania w środowisku Baltie

Klasa V

  1. Od problemu do algorytmu
  2. Projekt: Duszek wsiada do autobusu
  3. Projekt: Zabawa w zgadywanie liczby
  4. Projekt: Gwiazdozbiór
  5. Podręcznik z zakresu programowania w środowisku Baltie

Klasa VI

  1. Projekt: Wyścigi
  2. Projekt: Duszek zgaduje liczbę
  3. Własny projekt
  4. Podręcznik z zakresu programowania w środowisku Baltie

Szkoła gimnazjalna

  1. Projekt: Odbijanie piłeczki
  2. Projekt: Ułamki zwykłe
  3. Projekt: Automat biletowy
  4. Projekt: Trójkąty
  5. Podręcznik z zakresu programowania w środowisku Baltie

Szkoła ponadgimnazjalna

  1. Programowanie aplikacji
  2. Strona mInstructor.pl

Filmy

  1. Dr Bohumir Soukup: programowanie jak gotowanie
  2. Khan Academy

Scenariusze zajęć

  1. Pierwszy projekt w środowisku Scratch – uczymy duszka chodzić i rysować
  2. Ułamki zwykłe
  3. 5 ścieżek edukacyjnych i 12 scenariuszy lekcji – #Superkoderzy

Zasoby dodatkowe – szkoła ponadgimnazjalna

  1. Algorytmika języka programowania C++
  2. Algorytmika języka programowania Pascal
  3. Algorytmika i programowanie. Język językowi nie równy
  4. Wszechnica Poranna: Algorytmika i programowanie. Proste rachunki wykonywane za pomocą komputer